Hogyan őrizheted meg a középpontodat a nehézségek közepette is?

2019.06.20

"Hogyan tudom a középpontomat megőrizni; földelve és a szeretet/bőség érzéséhez kapcsolódva maradni?"

"Hogyan tudom a középpontomat megőrizni; földelve és a szeretet/bőség érzéséhez kapcsolódva maradni?"

A válasz a következő:

"ÉPÍTS FEL MAGADBAN BELSŐ RUGALMASSÁGOT":

  • Válaszd a kedvességet és jóindulatot (erőszakmentességet)!
  • Válaszd a nyugalmat!
  • Válaszd a szeretetet a félelem helyett!

Mit is jelentenek ezek bővebben?

1. KEDVESSÉG ÉS JÓINDULAT (ERŐSZAKMENTESSÉG)

Kezdd saját magaddal.

  • Törődj magaddal fizikai szinten (sétálj, táplálkozz egészségesen, aludj eleget, meditálj, jógázz, használd a természet gyógyító erejét.).
  • Törődj a kapcsolataiddal (családoddal, barátaiddal, kollégáiddal, közösségeddel).
  • Törődj a pénzügyeiddel (engedd az áramlást a bevétel és kiadás között).
  • Törődj magaddal mentális szinten (ne hagyd magad befolyásolni a média által, és egyéb félelem és zűrzavar-keltők által).
  • Törődj magaddal spirituális szinten (kapcsolódj a Lelkeddel).
  • Legyél kedves saját magaddal! (Hogyan szűnhetne meg az erőszak a világban, ha saját magaddal nem vagy kedves és törődő?)

2. NYUGALOM

Lépj ki a "félelem és küzdelem gerjesztés" paradigmájából, és fogadd el, ami éppen van.

Használhatod ezt a mantrát: "Habár ez a szituáció most nem a legideálisabb, de elfogadom, hogy ez van ebben a pillanatban."

Ismételd ezt, - ha szükséges, akkor többször is- és lélegezz közben mélyeket.

3. VÁLASZD A SZERETETET A FÉLELEM HELYETT

Mielőtt bármit teszel, kérdezd meg magadtól: "A Szeretet vajon mit tenne?"

Ha nem tudsz valamit a Szeretet nézőpontjából tenni, akkor inkább NE cselekedj!

Ha a félelem és a stressz uralkodik el rajtad, akkor állj meg és lélegezz, fogadd el a helyzetet, menj vissza a 2. pontban leírt mantrához és tegyél valami jót magaddal (igyál egy teát, sétálj...stb). Ha egy magasabb nézőpontból tekintesz a szituációra és nem dühből vagy félelemből reagálsz, akkor teljesen másképp fogod látni. A félelem és a düh közben eltűnik és átalakul nyugalommá.

NE FELEDD: KEDVESSÉG, NYUGALOM, SZERETET

Készítettem egy rövid kis gyakorlatot, amit szeretettel ajánlok. Bármikor elvégezheted, ha szeretnéd a béke állapotát magadban visszaállítani.

Az alábbi linken találod a hanganyagot:

https://soundcloud.com/nettyterapia/belso-beke-gyakorlat-nettyvel